Narodom se naziva stanovništvo neke države kao skup slobodnih i jednakopravnih državljana, bez obzira na društveni status, srodstvo, obrazovanje i vjeru.
Sa anakronim Daytonskim mirovnim sporazumom i novousvojenim narodima/nacijama, pojam jednakopravnog bosanskog naroda je nestao iz društveno-političkog vokabulara i uporabe. Samim tim, prateći isti proces, jedan od impozantnijih radova našeg velikog slikara Voje Dimitrijevića, vitraj “Smrt fašizmu, sloboda narodu” koji se nalazi u atriju Historijskog muzeja Bosne i Hercegovine, gubi svoju izvornu osnovu shvatanja bosanskog naroda kao jedinstvene cjeline tj. geografske zajednice, te socio-političkog subjekta i nositelja suvereniteta.
Preformulacijom istorijske fraze antifašističkog pokreta iz Drugog Svjetskog rata “Smrt fašizmu, sloboda narodu” i stavljanjem izraza “Ostali” namjesto “Narod”, eksplicitno se kritikuje aktualno dobrovoljno prisvajanje pripadnosti “konstitutivnim” narodima, naspram vlastitog istorijskog geografsko-nacionalnog identiteta, te se sa druge strane, ovim radom favorizuju svi oni koji su OSTALI izvan državotvornih nacional-vjerskih institucionalnih razlikovanja i koji svojim bivstvovanjem i osobnim uvjerenjem štuju demokratski sustav jednakopravnih državljana, bez obzira na društveni status, obrazovanje i vjeru.
Ova in-situ intervencija u javnom prostoru, je drugi dio triptika kojim se autor bavi društvenim fenomenom nesretnog političkog izraza “Ostali”. Prvi dio, fotografska serija “Ostali/Ostali”, publikovana je u magazinu Gracija 2013.godine, te je bila postavljena 2018.godine u galeriji kultnog kina Cinélux u Ženevi.