Sve više kompanija ohrabruje muške menadžere da uzmu roditeljsko odsustvo. Ovo je rezultat online studije Njemačkog ekonomskog instituta (IW) u ime Federalnog ministarstva za porodična pitanja, a prenosi Business Insider. Studija će biti predstavljena ovog petka. Prema ovome, oko 34 posto kompanija je izjavilo da izričito nude šefovima roditeljsko odsustvo. U 2015. godini je i dalje bilo oko 17 posto – stoga se broj udvostručio.
Polovina ljudi u Njemačkoj još uvijek vjeruje da uzimanje roditeljskog odsustva šteti karijeri muškaraca. To je pokazala studija koju su u maju objavili berlinski naučni centar za društvena istraživanja, Institut za primijenjene društvene nauke i ZEIT.
43% očeva koristi plaćeno roditeljsko odsustvo nakon rođenja djeteta , ali većina njih samo dva mjeseca. S druge strane, oko 98 posto majki prima roditeljski dodatak deset mjeseci ili duže. Kada očevi uzmu dva mjeseca roditeljskog odsustva, često to čine u isto vrijeme kada i njihov partner – na primjer, za zajedničko putovanje na roditeljsko odsustvo.
Prema rezultatima tekuće IW studije, povećan je i udio kompanija koje se obraćaju očevima odmah nakon rođenja djeteta preko odjela za ljudske resurse ili menadžera kako bi im pružili podršku. U 2015. i dalje je iznosio 13,6 posto, u 2023. oko 31 posto.
Prema istraživanju, udio kompanija koje nude očevima mogućnost rada sa skraćenim radnim vremenom još se više povećao. Prema studiji, ovo se učetvorostručilo: 2015. je i dalje bilo oko pet posto, 2023. oko 19 posto. Nizak udio kompanija sa ponudom na pola radnog vremena pokazuje da je to još uvijek izuzetak.