Bijes u Grčkoj raste: Objavljena snimka razgovora šefa postaje i strojovođe, u Atini protesti prerasli u sukobe

Dežurni šef stanice, koji je priveden u vezi s nesrećom, rekao je da je “imao puno posla” te da je bio “umoran i preopterećen”

Nevjerica, očaj i bijes zavladali su u Grčkoj nakon što su deseci ljudi poginuli u najgoroj željezničkoj nesreći u povijesti te zemlje.

Prema posljednjim informacijama, u željezničkoj nesreći u Grčkoj poginulo je 43, povrijeđeno 57 osoba je još uvijek hospitalizirano, prenosi Anadolija.

Putnički i teretni voz sudarili su se u regiji Tempi, sjeverno od grada Larise, objavio je ranije javni RTV servis ERT.

U nesreći je, prema posljednjim informacijama, poginulo najmanje 38 osoba, ukupno je povrijeđeno 130, među kojima se još 57 nalazi i dalje na liječenju.

image

Nosili su natpis “Nije nesreća, to je ubistvo”/Anadolija

Nakon nesreće, putnici iz voza su autobusima prebačeni u Solun, Larisu i Katerini.

U javnost je procurio i šokantni audiosnimak razgovora šefa stanice i mašinovođe neposredno prije sudara dva voza:

Vozač: Sluša li Larissa?

Šef stanice: Sluša. Kod broja 47 prolazite crveni izlazni semafor do novog ulaznog semafora Poros.

Vozač: Basile, odlazim li?

Šef stanice: Odlazite, odlazite.

Šef postaje: Sretno.

Zaposlenik željezničke stanice: Vasilij, da se vratim?

Načelnik stanice: Ne, ne ovako jer slijedi 1564.

Službenik na željezničkoj stanici: Gotovo, dobro, ostavit ću dijagonalno onako kako jest.

Lokalni načelnik željezničke stanice optužen je za ubistvo iz nehata, dok je grčki ministar prometa podnio ostavku.

Uhapšen je 59-godišnji šef stanice zadužen za signalizaciju i optužen je za ubistvo iz nehata. U četvrtak će biti izveden pred istražitelje, a priznao je da je pogriješio. Tokom ispitivanja, navodno je rekao da je “možda krivo rukovao”. Napomenuo je da je “imao puno posla” te da je bio “umoran i preopterećen”. Prema njegovim tvrdnjama, došlo je do oštećenja PPC stupa u Palaeofarsalosu zbog čega je putnički voz bio usmjeren do linije silaska kako bi se izbjegao strujni udar.

Voz se vratio na uzlaznu liniju i ubrzo nakon Larisse, u tački 118 A, ponovno je vođen do silazne linije, gdje se nalazio drugi voz, nakon čega je došlo do sudara.

Izvor:oslobodjenje.ba

Povezane vijesti

NAJNOVIJI ČLANCI