Piše: A.Š.
Generalni sekretartijat Vijeća ministara BiH, koji logisticira potrebe predsjedavajućeg ove institucije i njegovog kabineta, u skladu sa zakonskom obavezom (proisteklom iz Zakona o javnim navbavkama) nedavno je objavio obavještenje o kupovini avionskih karata za period oktobar 2018-oktobar 2020. godine.
Okvirni sporazum je zaključen 16. oktobra 2018. sa kompanijom Centrotrans Eurolines, koja se često pojavljuje kao „partner“ institucija Bosne i Hercegovine prilikom ovakve vrste tendera, a ugovor je vrijedan čak 300.000 KM!
Prema najjednostavnijoj matematičkoj računici, iz cijene sporazuma proizilazi da će državni premijer i njegova pratnja imati oko 300 avionskih letova tokom oko 500 radnih dana u okviru dvije godine – ukoliko budu putovali biznis klasom, odnosno čak i mnogo više ukoliko se zadovolje ekonomskom.
Foto: Faksimil sporazuma o nabavci avio-karata
No, poznavajući standarde naših zvaničnika i političara, malo je vjerovatno da će bilo koji od njih sjesti u fotelju u ekonomskom odjeljku sa „običnim“ putnicima.
Sama cijena, pa i količina letova, možda i ne bi bila toliko sporna da je Zvizdić imao bilo kakve rezultate rada u protekle četiri godine. Budući da ih, kao ni njegovi prethodnici, nije imao i da su rezultati njegovog predsjedavanja porazni, sav ovaj silni novac koji ide na teret bh. poreskih obveznika našim zvaničnicima i političarima (i u drugim institucijama je slično) dolazi kao nagrada za nerad za turistička putovanja na atraktivne i egzotične destinacije.
U više navrata smo pokušali da stupimo u kontakt sa odlazećim predsjedavjućim Vijeća ministara Denisom Zvizdićem, ali on nije odgovarao na naše pozive.