Reklamiranje javnih preduzeća

„Elektro Doboj“ izdvaja 200.000 KM za medijsko oglašavanje

Piše: Zinaida Đelilović (Pratimo tendere)

Zavisno preduzeće „Elektro Doboj“ raspisalo je tender za nabavku medijskog oglašavanja za šta su spremni izdvojiti 200.000 KM. Portal PratimoTendere ovu nabavku je označio rizičnom.

“Uslovi kvalifikacije u tenderskoj dokumentaciji ukazuju na to da postoji mogućnosti diskriminacije ponuđača”, pojašnjavaju stručnjaci za javne tendere. Osim navedenog, s obzirom na to da ugovorni organ nema konkurenciju na tržištu, postavlja se i pitanje svrsishodnosti ove nabavke, posebno uzevši u obzir procijenjenu vrijednost.

Iz „Elektro Doboja“ su u tenderskoj dokumentaciji naveli nekoliko preciznih uslova koje bi ponuđač trebao da ispuni, a što nije u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH.

Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, između ostalog, ponuđač mora imati kvalitetno zemaljsko analogno ili digitalno pokrivanje regije Doboj. U tom slučaju, zbog specifičnosti traženog posla i djelatnosti ZP „Elektro Doboj“ neophodno je da izvršilac koji će pokrivati regiju Doboj na raspolaganju ima minimalno:

  • sedam TV kamera,
  • šest snimateljskih ekipa,
  • tri foto-aparata,
  • pet montažnih jedinica,
  • neophodna rasvjetna tijela i snimače zvuka kako bi u svakom trenutku mogli odgovoriti na lokacijske i sadržajne zahtjeve naručioca

TV stanica na kojoj je planirano emitovanje materijala koji će pokrivati regionalne centre Banja Luku, Trebinje i Bijeljinu mora imati:

  • osam TV kamera,
  • osam snimateljskih ekipa,
  • tri foto-aparata,
  • pet montažnih jedinica, te
  • neophodno rasvjetna tijela i snimače zvuka kako bi u svakom trenutku mogli odgovoriti na lokacijske i sadržajne zahtjeve naručioca.

„TV stanica mora imati mogućnost da u svakom trenutku emituje sadržaje uživo sa miminalno pet različitih lokacija istovremeno na kojima se prate događaji, a za potrebe naručioca. S obzirom da je sjedište ZP Elektro Doboj u Doboju gdje se nalazi kompletna Uprava preduzeća i postoji realna potreba za čestim gostovanjima njenih predstavnika u televizijskim emisijama nužno je da izvršilac usluge obezbijedi promociju i predstavljanje kompanije uživo iz studija koji pokriva regiju Doboj“, stoji u tenderskoj dokumentaciji.

U ovoj godini su bila još dva slična tendera.

Početkom maja Elektro-Bijeljina je raspisala tender za medijsko oglašavanje u vrijednosti od 200.000 KM, a krajem istog mjeseca i Elektrodistribucija Pale za nabavku usluga reklame i propagande za koji su spremni izdvojiti 50.000 KM.

 

Uvidom u zvanični Portal javnih nabavki mogu se naći podaci da su iz „Elektro Doboja“ u 2021. godini za uslugu nabavke medijskog predstavljanja preduzeća Alternativnoj televiziji platili 30.000 KM. Radilo se o otvorenom postupku kao i u slučaju posljednje nabavke za koju izdvajaju 200.000 KM.

 

Tokom 2016. i 2015. su putem direktnog sporazuma, također, angažovali Alternativnu televiziju za usluge medijskog praćenja značajnih aktivnosti za šta su im platili po 6.000 KM. Podsjetimo da su direktni sporazumi jedan od najmanje transparentnih postupaka javnih nabavki, o čemu je portal PratimoTendere ranije pisao u nekoliko navrata.

 

Povezane vijesti

NAJNOVIJI ČLANCI